Pedagóg | Školenie, kontinuálne vzdelávanie, aktivita | Uznané kredity | Spolu |
---|---|---|---|
Marcel Dúbravec | Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | 61 |
vybrané nástroje marketingovej komunikácie a budovanie pozitívneho imidžu školy a ŠZ | 9 | ||
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
využívanie informačno-komunikač.technol.pre pokročilých | 12 | ||
využívanie informačno-komunikač.technol.pre začiatočníkov | 10 | ||
Moderné technológie spracov.školskej agendy | 7 | ||
Mgr. Andrea Ballová | Tvorivé vyuč.hry na klavíri na zákl.stup.umelec.vzdelávania | 20 | 34 |
Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | ||
Mgr. Renáta Androvičová | Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | 32 |
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
vybrané nástroje marketingovej komunikácie a budovanie pozitívneho imidžu školy a ŠZ | 9 | ||
Mgr. Jurij Backov | Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | 32 |
vybrané nástroje marketingovej komunikácie a budovanie pozitívneho imidžu školy a ŠZ | 9 | ||
Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | ||
Oľga Bruncková | Tvorivé vyuč.hry na klavíri na zákl.stup.umelec.vzdelávania | 20 | 20 |
Mgr. Viola Dorníková | Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | 34 |
Využitie informačno-komunikačných technológií v edukačnom procese | 11 | ||
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
PaedDr. Monika Gazdaricová | Využitie informačno-komunikačných technológií v edukačnom procese | 11 | 30 |
Prevencia sociálno-patologických javov v prostredí škôl a školských zariadení | 10 | ||
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
PaedDr. Terézia Halamová | Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | 30 |
Využitie informačno-komunikačných technológií v edukačnom procese | 11 | ||
Prevencia sociálno-patologických javov v prostredí škôl a školských zariadení | 10 | ||
Mgr. Marek Kizak | Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | 72 |
Tvorivé dotyky s umením | 8 | ||
využívanie informačno-komunikač.technol.pre začiatočníkov | 10 | ||
využívanie informačno-komunikač.technol.pre pokročilých | 12 | ||
Prevencia sociálno-patologických javov v prostredí škôl a školských zariadení | 10 | ||
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
vybrané nástroje marketingovej komunikácie a budovanie pozitívneho imidžu školy a ŠZ | 9 | ||
Mgr. Monika Kováčiková | Metodika integrácie a interakcie v umeleckej výchove a vzdelávaní | 14 | 32 |
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
vybrané nástroje marketingovej komunikácie a budovanie pozitívneho imidžu školy a ŠZ | 9 | ||
Gabriela Stehurová, DiS.art | Tvorba učeb.osnov z predmetov hud.odboru ZUŠ a hud.vých.na ZŠ | 14 | 39 |
Tvorba a hodnotenie projektu vyučovania zameriavaného na rozvoj hudobno-tvorivých schopností žiakov ZUŠ a ZŠ | 25 | ||
Mgr. Lucia Uličná | Prevencia sociálno-patologických javov v prostredí škôl a školských zariadení | 10 | 30 |
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
Využitie informačno-komunikačných technológií v edukačnom procese | 11 | ||
Mgr. Tomáš Uličný, DiS.art | Využitie informačno-komunikačných technológií v edukačnom procese | 11 | 30 |
Tréning a zážitkové učenie v edukačnom procese | 9 | ||
Prevencia sociálno-patologických javov v prostredí škôl a školských zariadení | 10 |